Στείλε τη συσκευή σου για επισκευή
στον ειδικό της Apple!

Πριν στείλεις την συσκευή σου στο service:

1. Εάν το iPhone που θα μας στείλεις έχει ζευγοποιηθεί με κάποιο Apple Watch, θα χρειαστεί να κάνεις πρώτα αποζευγοποίηση του Apple Watch. Κατά την διαδικασία της αποζευγοποίησης, το Apple Watch θα δημιουργήσει ένα εφεδρικό αντίγραφο στο iCloud. Θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις ξανά το Apple Watch σου, όταν έπιστρέψει το iPhone σου από το service μας.

2. Κράτησε ένα εφεδρικό αντίγραφο των δεδομένων σου (iTunes, iCloud ή εξωτερικό σκληρό δίσκο ανάλογα με την συσκευή)1
Πώς να κάνεις εφεδρικό αντίγραφο στο iPhone/iPad
Πώς να κάνεις εφεδρικό αντίγραφο στο Mac

3. Πήγαινε στις Ρυθμίσεις > Μηνύματα και απενεργοποίησε το iMessage.

4. Διέγραψε τα δεδομένα της συσκευής σου. Πήγαινε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Επαναφορά > Περιεχόμενο και ρυθμίσεις. Πιθανόν να σου ζητηθεί το Apple ID και το Password σου. Στην περίπτωση που η συσκευή σου δεν ανταποκρίνεται, μπορείς να διαγράψεις τα δεδομένα σου μέσω του iCloud.com.

5. Αφαίρεσε από την συσκευή σου την κάρτα SIM, θήκη ή μεμβράνη που ενδεχομένως να υπάρχει και κράτησε τον φορτιστή σου εκτός και αν το πρόβλημα σχετίζεται με την φόρτιση.

6. Στείλε τη συσκευή σου με courier στo παρακάτω κατάστημα:
- Κολωνάκι: Πλ. Φιλικής Εταιρείας 19-20, Κολωνάκι, Αθήνα 106 73
- Τσιμισκή: Τσιμισκή 43, Εμπορικό Κέντρο "Πλατεία" Θεσσαλονίκη, 546 23
- Ρόδος: 25ης Μαρτίου 1 και Εθελοντών Δωδεκανησίων Ρόδος, 851 00

Πρόσθεσε στα στοιχεία αποστολέα το τηλέφωνό σου, ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σου μόλις παραλάβουμε τη συσκευή σου.

7. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία επισκευής, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες και τις αυστηρές διαδικασίες της Apple, η συσκευή θα σου επιστραφεί απολυμασμένη με courier με δική μας χρέωση.

Για οτιδήποτε χρειαστείς μπορείς να επικοινωνήσεις στα 211 999 7590, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-20:00.