Προγράμματα επέκτασης εγγύησης και δωρεάν επισκευής για συσκευές της Apple

Πρόγραμμα επισκευής οθόνης για προβλήματα αφής σε iPhone X

Πρόγραμμα επισκευής οθόνης για προβλήματα αφής σε iPhone X Δημοσιεύθηκε: 2018-11-14

H Apple διαπίστωσε ότι περιορισμένος αριθμός iPhone X έχει εμφανίσει πρόβλημα με την οθόνη αφής με τα παρακάτω συμπτώματα{readmore}:

Η οθόνη αφής ή μέρος της οθόνης αφής δεν ανταποκρίνεται σωστά κατα το άγγιγμα

Η οθόνη αφής αντιδρά ακόμη και χωρίς επαφή απο τον χρήστη

Η Apple ή κάποιο εξουσιοδοτημένο service της Apple θα αντικαταστήσει την οθόνη δωρεάν χωρίς κόστος.

Κανένα άλλο μοντέλο iPhone δεν υποστηρίζεται από αυτό το πρόγραμμα επισκευής.

Διαδικασία service

Πρίν την διαδικασία επισκευής, θα χρειαστεί να κρατήσετε εφεδρικό αντίγραφο της συσκευής σας στο iTunes ή στο iCloud.

Κατά την επίσκεψή σας στο service, η συσκευή σας θα ελεγχθεί για να διαπιστωθεί αν εμπίπτει στο εν λόγω πρόγραμμα επισκευής.

Εαν το iPhone X σας, έχει κάποιο άλλο πρόβλημα που να δυσκολέυει την διαδικασία επισκευής, όπως θράυση οθόνης, το συγκεκριμένο πρόβλημα, θα πρέπει να επιδιορθωθεί πρωτίστως. Ανάλογα με την περίπτωση, υπάρχει πιθανότητα να προκύψει κάποιο κόστος για την εν λόγω επισκευή.

Πρόγραμμα σέρβις μονάδας στερεάς κατάστασης για το MacBook Pro 13 ιντσών (χωρίς Touch Bar)

Πρόγραμμα σέρβις μονάδας στερεάς κατάστασης για το MacBook Pro 13 ιντσών (χωρίς Touch Bar) Δημοσιεύθηκε: 2018-11-10

Η Apple διαπίστωσε ότι περιορισμένος αριθμός μονάδων στερεάς κατάστασης (SSD), χωρητικότητας 128 GB και 256 GB, που χρησιμοποιούνται στο MacBook Pro 13 ιντσών (χωρίς Touch Bar) έχει σφάλμα που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια δεδομένων και αποτυχία μονάδας. Τα MacBook Pro 13 ιντσών με τις προβληματικές μονάδες πωλούνταν μεταξύ Ιουνίου 2017 και Ιουνίου 2018.{readmore}

Ένας εξουσιοδοτημένος πάροχος σέρβις Apple θα επισκευάσει τις μονάδες που έχουν επηρεαστεί, χωρίς χρέωση. Η Apple προτείνει την άμεση επισκευή της μονάδας σας.

Η Apple θα αποστείλει επίσης email στους πελάτες που έχουν πραγματοποιήσει εγγραφή της συσκευής τους στην Apple, προκειμένου να τους ενημερώσει για το πρόγραμμα αυτό.

Καταλληλότητα

Αρχικά, ελέγξτε ποιο μοντέλο MacBook Pro 13 ιντσών διαθέτετε. Επιλέξτε «Πληροφορίες για αυτό το Mac» από το Μενού Apple (), που βρίσκεται στην επάνω αριστερή γωνία της οθόνης. Επιβεβαιώστε ότι το μοντέλο σας είναι το «MacBook Pro (13 ιντσών, 2017, δύο θύρες Thunderbolt 3)». Αν διαθέτετε πράγματι αυτό το μοντέλο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιο κατάστημα iStorm προκειμένου να ελεγχθεί αν το εν λόγω σειριακός αριθμός εμπίπτει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα αντικατάστασης.

Διαδικασία σέρβις

Πριν από το σέρβις, θα πραγματοποιηθεί έλεγχος του MacBook Pro 13 ιντσών, για να επιβεβαιωθεί ότι πληροί τις προϋποθέσεις για αυτό το πρόγραμμα και ότι λειτουργεί κανονικά.

Πριν από την επισκευή, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα πλήρες εφεδρικό αντίγραφο των δεδομένων σας,επειδή ο δίσκος σας θα σβηστεί ως μέρος της διαδικασίας σέρβις.

  • Ο τεχνικός θα τρέξει ένα βοήθημα για την ενημέρωση του υλικολογισμικού της μονάδας σας.
  • Το MacBook Pro 13 ιντσών θα σας επιστραφεί με το macOS εγκατεστημένο εκ νέου.
  • Μετά το σέρβις, θα πρέπει να επαναφέρετε τα δεδομένα σας από ένα εφεδρικό αντίγραφο.

Σημείωση: Αρχεία που ήταν ήδη κατεστραμμένα πριν από το σέρβις είναι αδύνατο να αποκατασταθούν.

Αν το MacBook Pro 13 ιντσών που διαθέτετε έχει κάποια βλάβη που εμποδίζει την επισκευή της μονάδας, αυτή θα πρέπει να αποκατασταθεί πριν πραγματοποιηθεί το σέρβις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να προκύψει κόστος σχετικό με την επισκευή.

Πρόσθετες πληροφορίες

Αυτό το παγκόσμιο πρόγραμμα της Apple δεν επεκτείνει την κανονική κάλυψη εγγύησης του MacBook Pro 13 ιντσών.

Το πρόγραμμα καλύπτει τα επηρεαζόμενα μοντέλα MacBook Pro για 3 χρόνια μετά την πρώτη λιανική πώληση της μονάδας.

Πρόγραμμα σέρβις πληκτρολογίου για MacBook και MacBook Pro

Πρόγραμμα σέρβις πληκτρολογίου για MacBook και MacBook Pro Δημοσιεύθηκε: 2018-11-09

Η Apple διαπίστωσε ότι ένα μικρό ποσοστό πληκτρολογίων σε ορισμένα μοντέλα MacBook και MacBook Pro ενδέχεται να παρουσιάζει μία ή περισσότερες από τις παρακάτω συμπεριφορές: {readmore}

  • Απρόσμενη επανάληψη γραμμάτων ή χαρακτήρων
  • Μη εμφάνιση γραμμάτων ή χαρακτήρων
  • Ένα ή περισσότερα πλήκτρα «κολλούν» ή δεν ανταποκρίνονται με συνέπεια.

Η Apple ή ένας εξουσιοδοτημένος πάροχος σέρβις Apple θα επισκευάσει τα πληκτρολόγια MacBook και MacBook Pro που πληρούν τις προϋποθέσεις χωρίς χρέωση. Το είδος του σέρβις θα καθοριστεί αφού εξεταστεί το πληκτρολόγιο και ενδέχεται να περιλαμβάνει την αντικατάσταση ενός ή περισσότερων πλήκτρων ή ολόκληρου του πληκτρολογίου. 

Μοντέλα που πληρούν τις προϋποθέσεις

Για να βρείτε ποιο είναι το μοντέλο του υπολογιστή σας και να διαπιστώσετε αν πληροί τις προϋποθέσεις για το πρόγραμμα, επιλέξτε μενού Apple () > Πληροφορίες για αυτό το Mac. Παρακάτω αναγράφονται τα μοντέλα που πληρούν τις προϋποθέσεις. 

  • MacBook (Retina, 12 ιντσών, αρχές 2015)
  • MacBook (Retina, 12 ιντσών, αρχές 2016)
  • MacBook (Retina, 12 ιντσών, 2017)
  • MacBook Pro (13 ιντσών, 2016, δύο θύρες Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 ιντσών, 2017, δύο θύρες Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 ιντσών, 2016, τέσσερις θύρες Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 ιντσών, 2017, τέσσερις θύρες Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (15 ιντσών, 2016)
  • MacBook Pro (15 ιντσών, 2017)

Σημείωση: Κανένα άλλο μοντέλο φορητού υπολογιστή Mac δεν εμπίπτει σε αυτό το πρόγραμμα.

Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας για το MacBook Pro 13 ιντσών (χωρίς Touch Bar)

Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας για το MacBook Pro 13 ιντσών (χωρίς Touch Bar) Δημοσιεύθηκε: 2018-11-09

Η Apple αποφάσισε ότι σε περιορισμένο αριθμό μονάδων MacBook Pro 13 ιντσών (χωρίς Touch Bar), ένα στοιχείο ενδέχεται να παρουσιάσει βλάβη και να προκαλέσει διαστολή στην ενσωματωμένη μπαταρία. Δεν πρόκειται για ζήτημα ασφάλειας και η Apple θα αντικαταστήσει τις μπαταρίες που πληρούν τις προϋποθέσεις, χωρίς χρέωση. Οι επηρεαζόμενες μονάδες κατασκευάστηκαν στο διάστημα μεταξύ του Οκτωβρίου 2016 και του Οκτωβρίου 2017 και η καταλληλότητα καθορίζεται από τον σειριακό αριθμό προϊόντος.{readmore}

Καταλληλότητα

Επικοινωνήστε με ένα κατάστημα iStorm για να ελέγξετε αν ο σειριακός αριθμός του υπολογιστή σας υπάγεται στο εν λόγω πρόγραμμα αντικατάστασης

Το πρόγραμμα δεν επηρεάζει MacBook Pro 13 ιντσών με Touch Bar ή παλαιότερα μοντέλα MacBook Pro 13 ιντσών.

Διαδικασία αντικατάστασης

Πριν από το σέρβις, θα πραγματοποιηθεί έλεγχος του MacBook Pro 13 ιντσών, για να επιβεβαιωθεί ότι είναι κατάλληλο για αυτό το πρόγραμμα και ότι κατά τα άλλα λειτουργεί κανονικά. 

Για να προετοιμάσετε το MacBook Pro για το σέρβις, δημιουργήστε εφεδρικό αντίγραφο των δεδομένων σας.

Σημείωση: Αν το MacBook Pro 13 ιντσών παρουσιάζει κάποια βλάβη που δυσχεραίνει την αντικατάσταση της μπαταρίας, αυτό το ζήτημα θα πρέπει να αντιμετωπιστεί πριν από την αντικατάσταση της μπαταρίας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να προκύψει κόστος σχετικό με την επισκευή.

Πρόγραμμα επισκευής Multi-Touch για το iPhone 6 Plus

Πρόγραμμα επισκευής Multi-Touch για το iPhone 6 Plus Δημοσιεύθηκε: 2018-11-09

Η Apple διαπίστωσε ότι ορισμένες συσκευές iPhone 6 Plus ενδεχομένως να παρουσιάζουν τρεμούλιασμα στην οθόνη ή προβλήματα με το Multi-Touch, μετά από πολλαπλές πτώσεις σε μια σκληρή επιφάνεια και μετέπειτα έντονη χρήση της συσκευής.{readmore} 

Εάν το iPhone 6 Plus σας παρουσιάζει τα συμπτώματα που αναφέρονται παραπάνω, ωστόσο λειτουργεί κανονικά και η οθόνη δεν είναι ραγισμένη ή σπασμένη, η Apple θα επισκευάσει τη συσκευή σας με κόστος 189€.

Η Apple θα επικοινωνήσει με τους πελάτες που ενδέχεται να έχουν πληρώσει για μια επισκευή σέρβις σχετικά με αυτό το πρόβλημα είτε μέσω της Apple είτε μέσω ενός εξουσιοδοτημένου παρόχου σέρβις της Apple, ώστε να κανονίσει την αποζημίωσή τους. Αν δεν έχουν επικοινωνήσει μαζί σας, αλλά έχετε πληρώσει μια επισκευή που πιστεύετε ότι σχετίζεται με αυτό το πρόβλημα, επικοινωνήστε με την Apple.

Πρόγραμμα αντικατάστασης καλωδίου φόρτισης USB-C της Apple

Πρόγραμμα αντικατάστασης καλωδίου φόρτισης USB-C της Apple Δημοσιεύθηκε: 2018-11-09

Ένας περιορισμένος αριθμός καλωδίων φόρτισης USB-C της Apple που περιλαμβάνονταν στη συσκευασία των υπολογιστών MacBook μέχρι τον Ιούνιο 2015 ενδέχεται να παρουσιάσει σφάλμα λόγω προβλήματος σχεδίασης. Κατά συνέπεια, το MacBook ενδέχεται να μη φορτίζεται ή να φορτίζεται μόνο με διακοπές, όταν είναι συνδεδεμένο σε ένα τροφοδοτικό με καλώδιο που επηρεάζεται από το πρόβλημα. {readmore}

Η Apple θα διαθέσει ένα νέο, επανασχεδιασμένο καλώδιο φόρτισης USB-C δωρεάν σε όλους τους πελάτες που πληρούν τις προϋποθέσεις. Αυτό το πρόγραμμα καλύπτει επίσης τα καλώδια φόρτισης USB-C της Apple που πωλήθηκαν ως μεμονωμένα αξεσουάρ.

Οι κάτοχοι MacBook θα πρέπει να ακολουθήσουν την παρακάτω διαδικασία αντικατάστασης για να λάβουν ένα νέο καλώδιο φόρτισης USB-C.

Αναγνώριση των καλωδίων που επηρεάζονται από το πρόβλημα

Τα επηρεαζόμενα καλώδια έχουν τη φράση "Designed by Apple in California. Assembled in China." τυπωμένη επάνω τους. Τα νέα, επανασχεδιασμένα καλώδια φέρουν επίσης έναν σειριακό αριθμό μετά από αυτήν τη φράση. Δείτε τις παρακάτω εικόνες.

Επηρεαζόμενο καλώδιο Λεπτομέρεια επηρεαζόμενου καλωδίου
Επανασχεδιασμένο καλώδιο Λεπτομέρεια επανασχεδιασμένου καλωδίου

Πρόγραμμα ανταλλαγής προσαρμογέα βύσματος AC της Apple

Πρόγραμμα ανταλλαγής προσαρμογέα βύσματος AC της Apple Δημοσιεύθηκε: 2018-11-09

Η Apple διαπίστωσε ότι, σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, οι προσαρμογείς βύσματος AC με δύο ακροδέκτες της Apple που έχουν σχεδιαστεί για χρήση στην ηπειρωτική Ευρώπη, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, την Κορέα, την Αργεντινή και τη Βραζιλία ενδέχεται να σπάσουν και να προκαλέσουν κίνδυνο ηλεκτροπληξίας σε περίπτωση επαφής. Αυτοί οι προσαρμογείς βύσματος συνόδευαν συσκευές Mac και ορισμένες συσκευές iOS που εστάλησαν από το 2003 έως το 2015, ενώ περιλαμβάνονταν και στο Κιτ προσαρμογέα Apple World Travel.{readmore}

Η ασφάλεια των πελατών αποτελεί πάντα την πρώτη προτεραιότητα της Apple και έχει λάβει εθελοντικά την απόφαση ανταλλαγής των προβληματικών προσαρμογέων βύσματος με νέα, επανασχεδιασμένα τροφοδοτικά, χωρίς χρέωση. Συνιστούμε στους πελάτες μας να ανταλλάξουν οποιοδήποτε προβληματικό εξάρτημα ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία.

Σημείωση: Οι υπόλοιποι προσαρμογείς βύσματος, συμπεριλαμβανομένων όσων έχουν σχεδιαστεί για χρήση στον Καναδά, την Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και τα τροφοδοτικά USB της Apple δεν επηρεάζονται από αυτό το πρόγραμμα.

Προσδιορισμός του προσαρμογέα βύσματος που διαθέτετε

Συγκρίνετε το τροφοδοτικό σας με τις παρακάτω εικόνες. Ένας προβληματικός προσαρμογέας βύσματος έχει 4 ή 5 χαρακτήρες ή καθόλου χαρακτήρες στην εσωτερική υποδοχή όπου συνδέεται με ένα τροφοδοτικό Apple. Οι επανασχεδιασμένοι προσαρμογείς φέρουν έναν τοπικό κωδικό με 3 γράμματα στην υποδοχή (EUR, KOR, AUS, ARG ή BRA).

 

Προβληματικός Επανασχεδιασμένος
Λεπτομέρεια προβληματικού τροφοδοτικού Λεπτομέρεια επανασχεδιασμένου τροφοδοτικού


Τύποι ακροδεκτών προβληματικών τροφοδοτικών

Τροφοδοτικό Ευρώπης Τροφοδοτικό Κορέας Τροφοδοτικό Αυστραλίας/Αργεντινής Τροφοδοτικό Βραζιλίας
Στρογγυλές λεπτές ακίδες,
με ελαφριά κλίση προς τα μέσα
Στρογγυλές παχιές ακίδες Επίπεδοι ακροδέκτες υπό γωνία Στρογγυλές λεπτές ακίδες
Ηπειρωτική Ευρώπη Κορέα Αυστραλία
Νέα Ζηλανδία
Αργεντινή
Βραζιλία

Σημείωση: Οι χώρες και οι περιοχές που αναφέρονται αποτελούν μερικά παραδείγματα υποστηριζόμενων τοποθεσιών για αυτό το τροφοδοτικό. Τα τροφοδοτικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες χώρες.

Πρόγραμμα αντικατάστασης κάμερας iSight για iPhone 6 Plus

Πρόγραμμα αντικατάστασης κάμερας iSight για iPhone 6 Plus Δημοσιεύθηκε: 2018-11-09

Η Apple διαπίστωσε ότι, σε ένα μικρό ποσοστό συσκευών iPhone 6 Plus, η κάμερα iSight έχει ένα στοιχείο που ενδέχεται να παρουσιάσει βλάβη με αποτέλεσμα οι φωτογραφίες σας να εμφανίζονται θολές. Οι μονάδες που επηρεάζονται ανήκουν σε περιορισμένο εύρος σειριακών αριθμών και η πώλησή τους πραγματοποιήθηκε κυρίως μεταξύ Σεπτεμβρίου 2014 και Ιανουαρίου 2015.{readmore}

Αν το iPhone 6 Plus που διαθέτετε παράγει θολές φωτογραφίες και ανήκει στο εύρος των κατάλληλων σειριακών αριθμών, η Apple θα αντικαταστήσει την κάμερα iSight της συσκευής σας, χωρίς χρέωση. 

Επικοινωνήστε με ένα κατάστημα iStorm για να ελέγξετε αν ο σειριακός αριθμός του iPhone σας υπάγεται στο εν λόγω πρόγραμμα αντικατάστασης

Η κάμερα iSight βρίσκεται στο πίσω μέρος του iPhone 6 Plus: Κάμερα iSight στο iPhone 6 Plus

Πρόγραμμα επέκτασης επισκευών των MacBook Pro για προβλήματα βίντεο

Πρόγραμμα επέκτασης επισκευών των MacBook Pro για προβλήματα βίντεο Δημοσιεύθηκε: 2018-11-09

Η Apple έχει διαπιστώσει ότι ένα μικρό ποσοστό των υπολογιστών MacBook Pro ενδέχεται να παρουσιάζουν προβλήματα παραμόρφωσης βίντεο, αδυναμίας αναπαραγωγής βίντεο ή μη αναμενόμενων επανεκκινήσεων του συστήματος. Αυτά τα συστήματα MacBook Pro πωλήθηκαν μεταξύ του Φεβρουαρίου 2011 και του Δεκεμβρίου 2013.{readmore}

Η Apple ή ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις της Apple θα επισκευάσουν δωρεάν τα συστήματα MacBook Pro που επηρεάζονται από το πρόβλημα. Διαβάστε παρακάτω για λεπτομέρειες σχετικά με τα μοντέλα που επηρεάζονται από το πρόβλημα και τις επιλογές σέρβις. 

Συμπτώματα

Ένα MacBook Pro που επηρεάζεται από το πρόβλημα ενδέχεται να παρουσιάζει ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα συμπτώματα: 

  • Παραμόρφωση βίντεο στην οθόνη του υπολογιστή
  • Μη αναπαραγωγή βίντεο στην οθόνη του υπολογιστή (ή σε εξωτερική οθόνη) ακόμα και αν ο υπολογιστής είναι ενεργοποιημένος 
  • Μη αναμενόμενη επανεκκίνηση του υπολογιστή


Προϊόντα που επηρεάζονται από το πρόβλημα

  • Μοντέλα MacBook Pro με οθόνη Retina 15 ιντσών που έχουν κατασκευαστεί από τα μέσα του 2012 έως τις αρχές του 2013
Πρόγραμμα ανταλλαγής τροφοδοτικού USB για Apple 5W Ευρώπη

Πρόγραμμα ανταλλαγής τροφοδοτικού USB για Apple 5W Ευρώπη Δημοσιεύθηκε: 2018-11-09

Η Apple έχει προσδιορίσει ότι, σε ορισμένες σπάνιες περιπτώσεις, το τροφοδοτικό USB για Apple 5W Ευρώπη μπορεί να παρουσιάζει υπερθέρμανση και να αποτελεί έναν κίνδυνο ασφαλείας. Αυτό το τροφοδοτικό συνόδευε τα μοντέλα 
iPhone 3GS, iPhone 4 και iPhone 4s που εστάλησαν την περίοδο Οκτώβριος 2009 έως Σεπτέμβριος 2012 στις χώρες που αναφέρονται παρακάτω. Επίσης, πωλούνταν την περίοδο αυτή και ως μεμονωμένο αξεσουάρ. {readmore}

Η ασφάλεια των πελατών αποτελεί πάντα την πρώτη προτεραιότητα της Apple και έχει λάβει εθελοντικά την απόφαση ανταλλαγής κάθε προβληματικού τροφοδοτικού με ένα καινούριο, επανασχεδιασμένο τροφοδοτικό, χωρίς χρέωση. Συνιστούμε στους πελάτες μας να ανταλλάξουν οποιοδήποτε προβληματικό τροφοδοτικό με ένα καινούριο το συντομότερο δυνατό, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία ανταλλαγής. 

Σημείωση: Άλλα τροφοδοτικά USB Apple 5W δεν αποτελούν μέρος αυτού του προγράμματος.

Αναγνώριση του τροφοδοτικού σας

Ελέγξτε την ετικέτα μεταξύ των διακλαδώσεων στο τροφοδοτικό σας και συγκρίνετε με τις εικόνες με κόκκινο περίγραμμα παρακάτω. Ο αριθμός μοντέλου και το χρώμα των γραμμάτων “CE” είναι ο τρόπος αναγνώρισης ενός προβληματικού τροφοδοτικού. 

Προβληματικό τροφοδοτικό Μοντέλο A1300, με τη σήμανση “CE” σε σκούρο γκρι χρώμα. Αν έχετε ένα προβληματικό τροφοδοτικό, διακόψτε τη χρήση του και ανταλλάξτε το με ένα καινούριο. Μπορείτε να φορτίζετε το iPhone σας συνδέοντάς το μέσω καλωδίου USB στον υπολογιστή σας, μέχρι να λάβετε ένα ανταλλακτικό τροφοδοτικό.

Επανασχεδιασμένο τροφοδοτικό Μοντέλο A1400, με τη σήμανση “CE” σε γκρι χρώμα. Δεν απαιτείται ανταλλαγή του τροφοδοτικού σας.

Προβληματικό τροφοδοτικό Επανασχεδιασμένο τροφοδοτικό
Προβληματικό Ανταλλακτικό

Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας για τα iPhone 6s που σβήνουν απρόσμενα

Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας για τα iPhone 6s που σβήνουν απρόσμενα Δημοσιεύθηκε: 2018-11-05

-Τι αφορά αυτό το πρόγραμμα;

Η Apple διαπίστωσε ότι ένας αριθμός συσκευών iPhone 6s μπορεί να απενεργοποιείται με μη αναμενόμενο τρόπο. Δεν πρόκειται για ζήτημα ασφάλειας και το πρόβλημα επηρεάζει συσκευές που ανήκουν σε περιορισμένο εύρος σειριακών αριθμών, οι οποίες είχαν κατασκευαστεί μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου 2015. Το πρόγραμμα προβλέπει δωρεάν αντικατάσταση της μπαταρίας από τα εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευών.{readmore}

-Πως θα δω αν το τηλέφωνό μου υπάγεται στο πρόγραμμα;

Αν αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα, ελέγξτε τον σειριακό αριθμό για να δείτε αν το iPhone 6s σας πληροί τις προϋποθέσεις για δωρεάν αντικατάσταση μπαταρίας. Είναι εύκολο να τον βρείτε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Πληροφορίες > Σειριακός Αριθμός (serial number).

-Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για την αντικατάσταση της μπαταρίας μου;


Για να προετοιμάσετε το iPhone 6s για τη διαδικασία αντικατάστασης μπαταρίας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Δημιουργήστε εφεδρικά αντίγραφα των δεδομένων σας στο iTunes ή το iCloud.

Απενεργοποιήστε την Εύρεση iPhone


Σημείωση: Αν το iPhone 6s παρουσιάζει κάποια βλάβη, όπως ραγισμένη οθόνη, που δυσχεραίνει την αντικατάσταση της μπαταρίας, αυτό το ζήτημα θα πρέπει να αντιμετωπιστεί πριν από την αντικατάσταση της μπαταρίας. Σε ορισμένες τέτοιες περιπτώσεις, ενδέχεται να προκύψει κόστος σχετικό με την επισκευή.