Η εγγύηση που δίνεται από την Apple είναι μονοετής.
Στην περίπτωση αγοράς με απόδειξη, παρέχεται δεύτερος χρόνος από την iStorm, ως επίσημος μεταπωλητής.
Για αγορές με τιμολόγιο ισχύει μόνο η μονοετής εγγύηση της Apple. Μάθε περισσότερα για την εγγύηση της Apple εδώ.
Πώς κάνω Backup;
Συνδέεις τη συσκευή σου σε ένα δίκτυο Wi-Fi, μεταβαίνεις στις ρυθμίσεις > [το όνομά σου] και επιλέγεις «iCloud». Διαλέγεις «Εφεδρικό αντίγραφο iCloud» και μετά «Αντίγραφο τώρα». Μάθε περισσότερα για τη διαδικασία Backup εδώ.
Πώς απενεργοποιώ το Find My;
Για να απενεργοποιήσεις την Εύρεση, πηγαίνεις στην «Εύρεση συσκευών» στο iCloud.com, επιλέγεις τη συσκευή από τη λίστα «Όλες οι συσκευές» στα αριστερά και κάνεις κλικ στην «Αφαίρεση αυτής της συσκευής». Μάθε περισσότερα εδώ.
Πώς επαναφέρω τον κωδικό Apple ID;
Αν έχεις ξεχάσει τον κωδικό του Apple ID σου, πήγαινε στις «Ρυθμίσεις», άγγιξε το όνομά σου > Σύνδεση και ασφάλεια > Αλλαγή συνθηματικού και ακολούθησε τις οδηγίες στην οθόνη. Μάθε περισσότεραεδώ.
Πώς επαναφέρω τον κωδικό μου στο iPhone;
Χρησιμοποίησε έναν υπολογιστή για να θέσεις το iPhone σε λειτουργία ανάκτησης, ώστε να μπορέσεις να σβήσεις το τηλέφωνό σου και να το διαμορφώσεις ξανά. Βρες περισσότερες πληροφορίες για την επαναφορά κωδικού και των υπόλοιπων Apple συσκευών εδώ.
Η συσκευή μου χρήζει service μετά την ημερομηνία λήξης της εγγύησης;
Τα προϊόντα θεωρούνται παλαιά όταν η Apple έχει σταματήσει τη διανομή τους για πώληση πριν από 5 έως 7 έτη. Ανακάλυψε αν η συσκευή σου δεν χρήζει service εδώ.
Πώς μπορώ να να καθαρίσω τα AirPods, AirPods Pro, AirPods Max και EarPods;
Αν θέλεις να καθαρίσεις τα ακουστικά σου, χωρίς να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στη συσκευή, ακολούθησε τις οδηγίες εδώ.
Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω τη διάρκεια λειτουργίας και διάρκεια ζωής της μπαταρίας;
Για να έχεις τη καλύτερη εμπειρία χρήσης των συσκευών σου, μπορείς να ακολουθήσεις τις συμβουλές που προτείνει η Apple εδώ.
Choosing a selection results in a full page refresh.